bara att gilla läget

Försöker hålla humöret uppe. Är sjukt irriterad pågrund av mitt dåliga morgon humör just nu så det är tur att jag är ensam. Har precis duschat och har 40 minuter kvar till bussen går eller så kommer kanske Tess och hämtar mig. Jag ber till gud att inte någon av "praktikanterna" är där. Han som är ett år yngre pratar hål i huvudet på en. Han håller inte tyst alltså, det går i ett! Och han som är ett år äldre lyckas vara äckligast i världen. Säger jäkligt olämliga saker helt enkelt.

Det kommer 3 företag ikväll. Scandic vet jag kommer, dom andra minns ja inte. Men det är mycka unga så det blir väl party sent antar jag. Ser fram emot inatt när ja får gå och sova igen, haha. Det är sånna här dagar man behöver en famn att somna i, men inte fan har man det.

Tjaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!