HEJ

Gick hem från jobbet runt 12 idag för att jag mådde dåligt, jäkla magknip alltså. Men mår lite bättre nu och det blir förmodligen jobb imorgon :) När jag kom hem chilla jag bara lite sen har jag faktiskt städat och diskat. Ska också kolla om det finns någon tvätt tid till övers :) Camilla är också här. Vi har precis ätit mat. Det blev så fäb som köttbullar, pulvermos och pulversås. Men det gör inte mig något, skit gott ju. Lever typ på köttbullar och mos, det är det enda jag äter på restaurangen också typ haha. Nu ska vi försöka dra tummen ur arlset och ta en prommenad till Hälla för att sola :) Det blir en bit fram och tillbaka! Ska ringa Tess och kolla om hon ska med också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!