I don't wanna talk..


sistah frååååm anothaa mistaah
ey you wanna talk about mama´s house yao?


Jobbet gick bra trots att det tog emot lite att gå dit idag, hade bara ingen lust. Västeråsarna verkar köra hårt sista dagen innan löningen. Det var bara jag och Sofia i servisen och det gick super :) Thilda kom när jag slutade så gick vi hem till henne tillsammans. Vi har precis kollat på Mamma Mia, ganska bra och rolig. Fast jag och t garvar åt det mesta denna tid på dygnet.

Imorgon så ska vi till Konrad. "Konrad??? av alla ställen" tänker säkert ni. Men det är ny ägare nu och imorgon har dom bjudit in ett visst antal på vip kväll som består av gratis mat och dricka (bubbel hörde jag en fågel viska), och det sitter ju aldrig fel. Så dit ska vi :) Och som om det inte vore nog så äre dubstep där, så jävla sweet! Hoppas på att det blir en bra kväll :)

Nu ska faktiskt jag försöka sova så vi orkar upp till tvätt-tiden imorgon klockan ett. Sen har vi endel andra stuffs att fixa också. Bara att locka håret tar ju ca 2 timmar.. ilandsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!