jäklar alltså

Abstinensbesvären höll mig uppe till 8 imorse, då förstår ni hur jobbigt det är att sluta röka. Tack och lov säger jag att det är tobak och inte heroin, men ändå haha. Men det går faktiskt hyfsat bra, bättre än vad jag trodde det skulle gå. Och jobbet, det går också skit bra :) Tredje dagen imorgon och alltså näst sista upplärningsdagen. Men det enda dom behöver lära mig är ju just deras koncept och vad som är sepciellt för deras restaurang, servera och sånt, det kan jag ju redan och det har dom vart tacksamma för haha. Jag ska faktiskt tanka en film nu sen ska jag sova. Klockan är 7 men fan vad jag behöver sömn, sov ju två timmar inatt. Vi hörs imorgon, förhoppningsvis utvilad.

I miss you, and it hurts so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!