vad går jag på och hur fungerar jag?



Igår la jag mig klockan 2, efter jag stängt av en film att varva ner till. Tror ni jag somnade? Jaja, klockan halv 8 imorse. Jag förstår inte vad felet är :( Jag är inte ett dugg trött men ibland känner jag hur tårarna trycker bakom ögonlocken för att jag blir så frustrerad! Har jag allvarliga sömnproblem eller har jag abstinensbesvär för att jag slutat röka? Önskar nästan att det var pågrund av rökningen, då lär jag ju iallafall kunna somna på nätterna snart. Tänkte seriöst gå ut och springa imorse men bara tanken gjorde mig så jävla förbannad så jag låg kvar tills jag tillslut somnade.

Idag ska jag iallafall ta 1 tåget till Västerås och träffa min älskade MATHILDA (förlåt thilda men jag tycker det är fint) på stan för mat, kaffe och en massa massa prat + planering inför våran stockholmshelg :)

Haha igår när jag låg och tänkte så kom jag på såhär i efterhan en rolig händelse i fredags i dörren till tabazco.

Vakten - Tjena
Jag - Hej (och så visar jag upp legget)
Vakten - Jasså du var blond förut, snyggt :)
Jag - Haha, eh ah.. hur vet du det?
Vakten - Ja det ser så ut? haha
Jag - (kollar på legget) Nemen det här är ju inte jag, det här är ju du!! (och kollar bak på camilla). Då har jag tyvärr inget legg men jag kan väl vara blondin idag :) (så går jag in, haha)


Kommentarer
Postat av: hanna

har inte du haft svårt och sova förut också innan du sluta röka, tror minnsan att ja l'äst de här på bloggen :)

2010-08-16 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!