:)

Helt fucking slut som människa nu kan jag säga er. Jobbade över ett par timmar idag för att det var lite mycke att göra + att jag ändå hade fått vänta på mitt tåg i allafall så det kändes lixom bara självklart att stanna :) Jobbet, ja... det var mycke och göra men jag har haft kul. Att det är mycke att göra drar lixom inte ner mitt humör ett dugg. Fick en present av fannsan för att hon tyckte jag vart så duktig också, sånt uppskattas! Gick hem till mormor när jag kom till Sala och där var det middag. Dom ut lutfisk (ush, blä, fy) och jag åt kalkon (mumsfillibabba). Nu ska jag lägga mig i badkaret och bara softa, fan vad skönt. Och sen ska jag äntligen få lägga mig i sängen och kolla på gossip girl och sova :) Imorgon tog jag extrapass så jobbar från halv 12. Hörs när jag känner mig mer levande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!