haha alltså vilken jävla kväll..

Det började med chill hemma hos Andreas med lite öl, skype, dubstep och fix och trix. Sen åkte vi taxi ner på stan och hämtade upp Camilla och sen vidare hem till Stärling på förfest. Taxi resan går på 200kr. När vi väl är där inser jag att min väska är kvar hemma hos Damberg så jag och Camilla får ta en taxi fram och tillbaka för att hämta den och det går på 400kr. Sen festar vi loss och sen tog vi en taxi ner på stan allihoppa. Den gick på 200kr. Väl inne på bmb är det bäcksvart? Minns att ja drack någon drink, ja typ det minns jag där inne ifrån. Hade säkert kul i allafall. Sen drar Camilla ifrån mig med några och jag inser att jag inte har någonstans att sova? Damberg hade jag också tappat bort. Nu tíll det sjuka, jag får en dörr-vakt att åka taxi med mig hem till Sala även fast han inte skulle dit? Och den taxiresan gick på 4000 fast pris. Jag vet inte om han blåste oss eller om det kan kosta så mycke men hem kom jag i allafall haha. Fyfan alltså 5000kr gick åt till bara taxiresor den kvällen, jag är rätt glad över att min plånbok inte var inblandad i det. Tror ni jag reste mig ur sängen lätt imorse? Eh nej. Mamma sa till mig typ hundra gånger. Jag kolla på mig själv i spegeln och täntke "det här får fan duga, det mesta jag gör är att dra en borsta genom håret" och så blev det. Väl på jobbet blev jag mer och mer till människa och det gick bra där som vanligt. Fast det blev brandalarm klockan halv 8 så hela restaurangen fick utrymma och där stod vi i kylan i ungefär 15 minuter. Sen var det bara att räkna springnotor och ta nya beställningar. Första gången jag var med om ett brandalarm, en upplevelse i sig ju ;P. Nu är jag helt slut och mina fötter värker så mycke att jag skulle kunna tjura faktiskt. Börjar klockan ett imorgon och har tagit ett extra kvällspass så jag slutar 22. Nu bingen. Höööörs

Kommentarer
Postat av: damberg

jodu stumpan din plånbok va inblandad inderekt! u own me some monay=) puss

2010-12-05 @ 13:10:49
Postat av: Anonym

haha ja det är klart :) och ja betalade taxi ner på stan också men jag menade taxin till sala:)

2010-12-05 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!