fuck you right back


Tjabba! Leeget då? Jag är sjukt rastlös men väldigt trött så förstår inte varför jag inte går och slaggar. Ska ta och göra det efter dessa rader. Jag thilda och marcus har vart hos pontus ikväll och kollat på "Public enemies", den var faktiskt otroligt bra nu när jag tänker efter :) Runt tio traska vi hem så kom hem lagom till Paradise Hotel. Har ätit lite glass och kollat dom intressantaste deltagarna på let's dance. Alltså i stort sätt bara Elin Kling, hejja hejja. Imorgon blir det arbete igen och sen tänkte jag sola. Måste skriva ett Cv också men det får pappa hjälpa till med när han har tid. Funderar på att dra till Oslo över helgen men vi får se hur det blir med den saken. De som lever får se, de som inte lever.. rip. (skojja, otroligt tråkigt!) Nej sussa sött nu. Själv ska jag stå och jävlas med lakan och skit. Jag ska fan komma på ett enklare sätt att stoppa in täcket i påslakanet än att försöka trycka in det. Samma visa varje gång och inte fan lär man sig med tiden...

It's nobodys business what I do or please, and who are you to judge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!