fyfan då..

Inte nog med att man är sjuk. Man får fan frostskador i hjärna av att gå utomhus i det här vädret. Man känner hur allt bara fryser sakta men säkert. Fick gå hem tidigare från jobbet, skrämmer ju iväg gästerna med min monsterhosta. Nu har jag klunkat en deciliter hostmedicin så nu blir man väl hög också. Spytt har jag också om det är någon som intresserar sig. FYFAN. Och gissa hur många timmar jag sovit i natt? Jo, en timme. Somna 7 och gick upp 8. Säg inte att sömnsvårigheterna är på väg igen. Haha vilken början på det nya året ;) yäyä

Snart kommer Jonas och Camilla hit och hämtar upp mig. Så ska vi göra några ärenden sen ska jag DÖ i camillas säng ett par timmar. Vi ses ikväll antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!