känna efter

Imorse kan jag helt ärligt säga att tårarna ville ut. Saknar Camilla så det gör ont, min bästaste vän :( Kan inte ens sätta mig in i tanken att inte ha henne vid min sida alla sjuka partynätter. Fan vi två är ju en? Får i allafall träffa henne när jag åker hem på söndag, men då kommer det nog bli svårare att åka sen på onsdag igen. För sist jag åkte så var det inte samma sak, nu är det farväl haha :/ Nej en gång twini alltid twini<3


En av alla partykvällar på blue moon :)

Igår så var jag och ida ute och åt på restaurang, det blev taco med en öl till. Sen så hände 3 guttar från hennes nya kollektiv ut på en öl eller 7? haha. Sen kom två till från det kollektivet så det var riktigt trevligt :) Och jag säger bara en av killarna.. mm-m! Björn Gustansson tvilling.. (snygga tvilling). Hoppas nu att han inte hittar min blogg haha :)

Nu ska jag sätta på mig ett par shoes och sen gå till bussen :) Börjar kvart över nio men är alltid där nio så idag äre no stress. Undra vad som händer ikväll.. öl med tjejjerna? Kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!