Tick tick tick, On the watch. And life's too short For me to stop. Oh baby Your time is running out.

Heppåer! Jobbat idag, det gick bra men det är lite jobbigt just nu. Kom precis hem och ska fixa till mig lite sen traska ner på stan och möta Camilla. Vi ska ta en latte på gränden och praaaata. Det behövs kan jag säga haha. Måste avreagera mig lite så kommer väl sluta med att jag sitter och skriker ;P Nejdå, men hon förstår mig till hundra. Senare ska jag nog träffa Thilda så ska vi gå hem till Pontus och kolla på film, det blir nog skojjsigt. Kanske slänger upp en dagens senare!

Been there done that messed around
I'm having fun don't put me down
I'll never let you sweep me off my feet
I won't let you in again
The messages I tried to send
My information's just not going in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!