the number you all wait for

I helgen smäller det. Lilla Fanny bastar 20 och det sitter jävligt fint ska jag säga. Right in time. Anyway, är i sala som ni kanske vet. Och idag har jag och Camilla putsat fönster, jaa.. för 9 liter vin.  3 är redan i maggen eventuellt i toaletten. Så imorgon blir det 1, 2, 3, fanta och rosé, för hela slanten vill jag lova. Födelsedags middag (en dag tidigare) hemma hos nina med familjen + cameltoe såklart. Sen 9 tåget till Västerås för förfest på tabasco och sen utgång någonstans, kan bli bmb  :) Nu ska jag lägga mig och sova för imorgon blir det lite födelsedags shopping :) hörs och ses, full antagligen.

Kommentarer
Postat av: thilda

tänker på dig också gullet, like the earrings? ;)

2010-08-02 @ 21:32:05
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!