nu är det min tur att vända ryggen när du tittar

Hejsan svejsan. Sitter här och har precis kollat klart på en läskig film. Så otroligt onödigt av mig när jag vet själv att jag kommer ha svårt för att somna. Men äslkar det där pirret i magen, hihi. Var och åt hos Nina tidigare idag. Tacos och jordgubbar till efterrätt. Spelade lite kort med Felix också tills jag slutade för att han börja fuska haha, men vad kan man begära av en 6-åring! Jag ska försöka lägga mig så snart som möjligt faktiskt så jag kommer upp i tid imorgon. Ska försöka hinna med både packning och solning :) En fredag utan festligheter kändes jobbigt till en början men jag börjar trivas nu när allt kommer omkring. Jag bad Camilla att inte ringa när hon hade som roligast och istället skvallra imorgon istället, men det gör andra så bra åt henne haha. Stänger nog av mobilen när jag går och lägger mig, bäst så! Har suttit och skrivit lite, jag skriver alltid när jag blir känslosam.. och ibland får ni ta del av det ni med. 


somliga ljus brinner aldrig ut
men jag har ändrats sen förut
man lär sig av sina misstag tillslut

inga ord kan få mig tillbaka
du skulle känna smärtan du orsakat
du kommer aldrig bli den jag saknar

jag har vuxit upp, är större nu
jag tänker aldrig bli som du
du gick din väg och jag går nu

du kan se bakåt eller frammåt
du kan skrika dig hes av förlåt
det här är mina känslor, ingen klagolåt

jag kommer alltid vara samma flicka
men både du och jag vet att klockan tickar
nu är det min tur att vända ryggen när du tittar

står inte ut, står inte ut
alla sagor har ett slut
du gav inte upp, det här är mitt beslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!