love, oh love, I gotta tell you how I feel about you




Jag är trött på att festa. Därför skiter jag fullständigt i denna trashiga festlighet västerås ställer till med och är istället i Sala helt ensam i lägenheten och har allmänt tråkigt. 2 veckor rehab står ju iafall näst på schemat så varför inte börja en helg tidigare. Imorse var jag på arbetsförmedlingen. Mötet på en kvart så gjorde mig 3 dagar försenad till västkusten. Kändes faktiskt lite ovärt, men vad gör man inte. Pratade nyss med millsor i telefon och hon sa "alla är idioter, man får bara försöka hitta den minst idiotiska", och hon har väl rätt i det hon säger. Är så fucking trött på katt och mus leken att jag skulle kunna spy på det. Orkar inte spela längre, orka inte jaga längre, orkar inte kämpa längre och orkar absolut inte bry mig längre. Nu sitter jag på balkongen och solar dom sekunder molnen inte skymmer solen. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!