Hej ni okända

Är det riktigt rättvist egentligen? Att ni vet vem jag är och jag ingen susning om vem ni är? nja.. Men hade jag brytt mig hade jag väl antagligen inte bloggat. De två mest konstiga personerna jag vet läser min blogg är 1: Min pappas tjejs kollegor? Waths up med det lixom.. 2: Min farfar, jag aldrig i hela mitt liv har träffat? Ännu mer wierd lixom. (men hej hej på er alla antar jag!) Och jag brukar tänka såhär; För att inte ha en stor blogg och ha en blogg som enbart handlar om mig själv. Vad jag gör, vad jag har på mig, hur jag mår, vem jag träffar, när jag festar osv. så är det jäkligt många som är intresserade/nyfikna. Fine ett 20tal är säkert mina vänner, men ni andra då? haha.

Nu sitter jag här och har precis fått i mitt en tallrik fil, ett ägg och är nu inne på kaffet! Vaknade pigg och as glad.. vet inte varför :) Men nu ska jag sätta på mig kläder och sen glida till tricken eller tunnelbanan :) C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!