If you love something set it free. If it comes back then it's yours!

Nemen hej på er. Jag har inte dött nej. Bara haft en massa skojsit för mig. Igår var vi ut på något ställe och kollade på något band med johan, martin och två polacker. Min engensla är förjävla fin alltså. Inte minst polskan! Kan ju inte förneka att jag kan en och annan fras. Dom blev helt häpna, ögonen ploppa så att säga. Alla har vi våra dolda talanger. Sen blev det efterfest här i våran lägenhet som slutade med bråk. Jag låste dörren och sa tack för mig. Ändå hade jag ett jävla dunkade på dörren fram till 6 på morgonen. Sov någon timme och sen var det dax för jobb. Det kunde ju inte gå mer än åt helskotta med en timmes sömn i bagaget. Kassan stämde inte och det var allmän kaos. Tänkte precis säga, "solen skiner ju iallafall" men till och med den har strejkat denna förjävliga dag. För att kompensera upp det hela tvättar jag just nu. Det är myyyycke roligare... nej, men behövligt. 3 påsar, då är det läge. Kan ju inte komma hem och lukta skit när jag åker till Sverige över påsk. Då kommer mamma bli orolig för mig. Ikväll blir det lugnt tror jag. Imorgon är det HOFFMAESTRO! Ida är sjuk och tjejjerna har inga biljetter. Japp, det är slutsåldt. Skämtar någon där uppe med mig? Det kan ju inte bli värre nu i allafall? Eh, det kommer ordna sig, det gör det alltid.

fahlsan signar ut, slut!

Kommentarer
Postat av: thilda

härmapa! ;) "signar ut, slut."

2010-03-21 @ 12:18:14
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!