huuuum...

Att vakna till sex är  väl aldrig fel kanske, eller? JO, när den som bor i rummet bredvid har vilt sex halv 7 på morgonen önskar man att man inte levde alltså. Fyfan vad äckligt haha, but happy for her ;)

Själv nyser jag och nyser och det tar aldrig stopp :( Fuck it. Jag blir alltid sjuk vid fel tällfällen, eller så finns det inga rätta tillfällen att bli sjuk helt enkelt.

Jag har precis druckit lite kaffe och kollat på bella&tyra show. Perfekt morgonprogram ju :) Sla klä på mig lite clothes och glida till tricken alldeles strax. Efter jobbet ska jag och Ida iväg och träna kom jag på nu. Måste packa träningsväska! Hör ikväll kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!