Drygt 3 timmar kvar

Åker från Karlstad nu. Har faktiskt sovit dom 3 första timmarna på bussen, trot eller ej. Som sagt bara 3 dryga timmar kvar sen är jag framme. Vet dock inte hur jag ska komma från bussen hem. Min väska (väskor) väger som bly. Fick med mig massor av mat av mormor nämligen. Får ta några steg i taget helt enkelt.

Det enda jag ska göra till Onsdag är jobb och sova. Hoppas på att tiden går så fort som möjligt. På onsdag åker jag nämligen till Lysekil. Till våran älskade sommarstuga. Är så jäkla lyckligt lottad att jag har ett sånt ställe att åka till på sommaren. Vid havet är det bästa stället att rensa tankarna och ta vara på livet.

Jag och Camilla är så roliga. Vi säger knapt hejdå till varandra när jag åker. Inget kramkalas. Tittar på varandra och säger; vi ses snart! :) Det är lite jobbigt och det blir bara ännu jobbigare om man gör en större grejj av det hela. Vi ses ju faktiskt om en vecka, sjukt!

Tippar på att jag inte somnar igen så får väl underhålla mig med annat. Hörs!

ögongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!