sometime all you need is one..

Jobbet idag gick bra, flöt på så att säga. Ida kom till jobbet sista timmen och jobba gratis för frälsningsarmén, duktig tjej. Sen tog vi en lång prommenad hem genom parken, genom carl-johan och hem till det förjävliga hemmet rent ut sagt. Satt med jenny, drack kaffe och åt macka till kvällsmat. Så faab som det kan bli, eller?

Idag har jag och Ida busat. Kan inte berätta vad, men det var jävligt kul, spännande och kanske lite oförlåtligt? Ja, samvete har man ju i allafall det har man känt idag. Men ändå, så jävla kul och minst sagt behövligt. Sen har vi gått och dragit internskämt hela kvällen. Skrattat fram magrutor till sommaren 2010.

Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av andra avenyn. Det är fan sorgligt. Det är lätt mitt samtalsämne en gång i veckan om inte mer. Deras problem är mina, haha ;) Riverside motherfucker!

Nej sleep tight
miss some one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!