fuck.

Klockan var halv 6 (imorse) när jag kollade på klockan en sista gång innan jag somnade igår. :( Fuck, ja men drygt 3 timmars sömn kan man väl jobba 12 timmar på, det har vi ju gjort förr. Gah, jag blir rätt irriterad alltså. Men ikväll somnar man väl ovaggat. Jobbar dock 13-21 imorgon. Men fan vad jag ska lägga mig precis när jag kliver genom dörren ikväll. Tror faktiskt inte denna jobbdag kommer bli lika bra som igår (det var ju ett jävla sätt och tänka precis efter man klivit upp) men jag tror bara inte det :P haha. Nog för att jag är lite hypokondrisk så har jag verkligen sjuuuuukt ont i halsen :/ och nyst 20 gånger på 1 minut. Men men  det är bara att bita ihop!

I know exactly where I am..
Somewhere between making love and being friends.


Kommentarer
Postat av: ;)

Snygg du e

2010-10-24 @ 12:17:24
Postat av: f

haha tack :) vem?

2010-10-24 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!