så jävla roligt

Världens roligaste fredag,  i allafall på väldigt länge. Började med att jag mötte på Thilda och Filip på stan för en lunch på waynes. Därefter blev det lite shopping, underkläder och lite smycken. Kollade in nya gallerian ännu en gång och klämde lite på acne kopiorna inne på scorett. Gick till bolaget och ladda upp för kvällen och sen hem till Thilda. Ludde kom och sällskapade oss medans vi fixade oss och förferka lite. Sen kom Damberg och så tog vi bussen hem till Robin Stärling som kicka förfest. Sen bar det av  mott Bmb som förövrigt var hur jävla kul som helst. Sitter och asgarvar åt allt som hände. Alltså haha, människor lägger ner för mycke tid på ovärda saker. Ha kul, sup till, skratta, dansa, va med dina vänner, kjedjerök tills lungorna blir svarta och somsagt HA KUL. Det lyckades vi med igår i allafall. Sista 45 minuterna gick vi till Å och drack öl med Filip och Jon. Sen gick vi fyra hem till Thilda på efterferke. Jag hade en sån bra dag igår så kände för att stanna där och åka hem till Sala idag. Blev en donk med t och f innan tåget gick. Så nu är jag altså i Sala och ska göra ingenting, fyfan vad skönt :) Slänger upp ett par bilder.. kommer fler senare och en skön film :)



Thilda och jag hos robin


Mitt ex och jag, eller pojkvän.. eller ex..minns fan inte. Darkan iaf.


nej nu JÄÄVLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!