sluta drömma om det ljuva livet

Det blev en väldigt lugn, tråkig och otroligt rastlös lördag. Men vad gör det. Känner att jag har lite myror i brallorna dock så det ska bli skönt att jobba av sig lite. Lever fortfarande på den fredagen vi hade så det går ingen nöd på mig. Jobb 18-22 ikväll, kanske inte världens roligaste men det är pengar. Fattar dock inte att man ska hålla på såhär i 50 år till. Man går ju runt med en ångest tanke om att man aldrig ska hitta något man brinner ordentligt för. Men det kommer nog det också, tvivlar bara på att det händer här i Västerås. Väldigt sugen på att flytta till en större stad igen, typ Stockholm. Någon som är sugen på att haka? :) Vi kan bli bästisar och bli kända och berömda? skojja. Men fan vad jag dras härifrån nu på något sätt. Kommer ångra mig om jag inte gör något åt saken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!