work it

Hej på er :) Gårdagen var awsome! Först gick jag och thilda en sväng på stan, när vi tröttnade på det tog vi med oss en latte var från espressohouse och gick hem till henne och börja tagga inför kvällen. Fixa oss och drack vin :) Pratade om allt mellan himmel och jord. Runt tio började vi röra oss mot stan, först gick vi en sväng till tabban där vi träffade en del vi kände. Satt och snacka lite med mina arbetskamrater också och drack lite. Runt tolv slaget rörde vi oss mot bmb. Och har fan aldrig haft så kul där som igår tror jag. Träffade på en massa nytt och roligt folk och jag och thilda körde verkligen ALL IN på dansgolvet. Fyfan alltså, folk blev rädda och fråga vad vi gick på haha. Vi gick på glädjerus! Efter det gick vi till bc och köpte med oss food hem. På vägen hem drog vi alla astridlindgren sånger och repliker som vi kunde och var fortfarande lika galna. Sen satt vi oss och åt och skrattade som fan. Efter det var det läggdax. Och idag har vi vart på barnteater för att kolla på hennes pappa. Nu är jag i sala och har precis kollat klart två filmer med mammi :) ska sova snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!