fest hit och fest dit

Vart hittar man orken? Folk festar för fullt märker jag när jag skummläser igenom alla facebookuppdateringar. Det är påsklov och långhelg och ena med det tredje men jag ger fan upp innan jag börjat, lika bra. Pallar inte med sånt längre och det är så sjukt jävla tråkigt haha! I och försig är jag jävligt sugen på min egna premiär av bill och bobs uteservering, det är ju som ett andra hem på sommare. Alltid underbart folk, som en mötesplats för alla man hänger med. Men det får bli en annan gång. Själv ska jag i allafall ta ett långt bad och lägga mig i sängen och kolla på film för att tagga inför ett jobbhelg och så självklart personalfesten/restaurangfesten på söndag :) Snackat med Sofie och det kommer blir superduper det här! Ja somsagt imorgon har jag springpass, börjar 12 slutar klockan 14. Sen börjar jag halv 6 och slutar 22, fina grejjor.. eller? Där imellan kommer i allafall Camilla ner antagligen så ska vi gå och kolla på en lägenhet vi antagligen hur maj, juni, juli sålänge innan vi får något helt eget. Måste ju ha ett place i stan under sommaren så man står ut :) Pallar inte pendla lixom, kommer inte få någon fritid alls. Det blir bra det här :) Har som vanligt inget intressant att berätta, jag bara glider för tillfället och det är så jäkla skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!