go on, be a man!

Haha, det är så typiskt mig. Jag har en del saker jag får väldigt ont i magen av. 1. Ringa viktiga samtal, eller egentligen till och med simpla samtal som att att beställa frisörtid eller boka taxi. 2. Öppna brev. Det spelar ingen roll om det är en räkning eller ett personligt brev. Jag inbillar mig alltid det värsta som om att det skulle vara ett brev från polisen och att jag ska hamla i fängelse typ haha. 3. Kolla saldot på mitt bankomatkort. Jag klarar inte av det. Jag mår psykiskt dåligt. Kan knappt göra det när jag vet att det rullat in en lön på det.

Vart jag vill komma med det är att jag har nämligen gått runt och fått för mig att jag är luspank. Jag har inte använt mitt kort på ungefär en vecka. Fått cigg av mamma osv. för att jag inte trott att jag har pengar på kontot och det jag hade skulle jag betala försäkring på mobilen med. Men nu behövde jag verkligen kolla mitt saldo, eller mamma gjorde det pågrund av någonting och så sa hon: "men fanny, vad duktig du har blivit på att spara pengar, såhär mycke pengar har du aldrig haft en vecka innan löning". Så kollar jag och då har jag 2 lax kvar på kontot. Blir man inte typ överlycklig då? Jag som för en timme sen låg i badet och pratade med cämeltoe och sa, ja det löser sig på något sätt, det gör det ju alltid. Men att det skulle hände ett mirakel trodde jag aldrig. Jippi-kai-ey! Jag är så jävla duktig, hihi :)

Somsagt så har jag precis badat och gjort mig lite helg-fräsch! Funderar på att gå och sola nu och få lite färg också! Japp så blir det. Sitter just nu och tar ett glas vin med mamma och pratar bara :) Hon blev nog glad av att se ett riktigt Fanny-smile igen, det var ett tag sen det kom självmant hemma där ingen annan ser mig. Och hon sa precis att "lägg inte ner energi på människor som inte är värd din energi hur mycke du en bryr dig, lägg ner energi på att komma ihåg vad du förtjänar!" Fan vad hon förstår mig..


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahah va fan varför ska djävulens mat vara så god för :(

2011-04-08 @ 00:46:57
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!