if you don´t like where you are, change it. You´re not a tree.

Åh, idag fick jag mig en riktig sovmorgon, varken mormor eller någon som sökte bengt ringde ;) Fick min lugna morgonstund med tjugotre koppar kaffe :) Sen drog jag mig ut på stan och köpte lite smått, köpte förresten en tröja igår också men den kan jag visa vid senare tillfälle. Sen gick jag iallafall och sola i en halvtimme och det var den längsta halvtimmen någonsin tror jag och sen gick jag hem och sprang en halvtimme på bandet. Jag har ett mål till sommaren och om jag bara vill så vet jag att jag klarar det! Förresten kan ta det på samma gång, får massa frågor som lyder typ "hur håller du din vikt?, Hur kan du vara så smal? osv" och haha, för det första är jag inte så smal men om sanningen ska fram så är jag inte så stor i maten och äter väldigt väldigt konstigt. Det är därför jag inte svarar på dom där kommentarerna för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan ju inte skriva "ät inte" för det är ungefär så. Det kan gå en och en halv dag innan jag äter, så fungerar jag helt enkelt och det är inge bra alls! Min passion är kaffe och cigg ;) Jajja, efter träningen tog jag en lång och skön dusch och sen satte jag igång med städningen, nu är det fint. Och så bad mamma mig laga mat till oss ikväll så det ska jag börja med alldeles strax. Imorgon har jag sprngpass och därimellan ska jag träffa Fanny och Sarah, blir bra det. Behöver nog snacka av oss lite allihoppa I think! Vi hörs senare kanske, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!