If you´re trying to convince me that you truly are that idiot you talked about I´m starting to believe in you now.

Que? Ringde sketteverket i Norge i morse men kom inte så långt. Jag kände mig som ett frågetecken från dom börja prata tills jag la på. Jag fattade inte ett ord av vad dom sa. Det var dessutom en telefonsvarare som man varken kunde be prata lite tydligare eller saktare. Hur ska detta gå..

Nu sitter jag och dricker kaffe och har nyss pratat lite med cameltoe i telefon. Funderar på att gå på en långpromenad men det blåser som fan ute, kommer blåsa bort. Kanske blir en springtur på löpbandet istället. Måste bara vakna lite till lite först :) Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : haha aa ja har fuckat ur :P aa ja vet käkar typ hur mycke bröd som helst till ALL pasta fitta på jobbet :P aa ska lägga av med de NU

2011-04-07 @ 16:53:34
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!