Jobbidobbi :)

Hej :) Haha måste bara berätta, igår tanka jag ner filmen "Husk" en skräckis. Det började med att typ 10 kråkor flög in i bilrutan och jag skriker som en jävla dåre. Då hade gått 1 minut drygt men jag fortsätter kolla. Efter halva filmen då hälften har blivit mördade av fågelskrämmor stänger jag av och inser att jag aldrig kommer somna haha. Så jävla dumt av mig, ska alltid utmana ödet. Somnade i allafall tillslut och idag vaknar jag med fetaste huvudvärken och halsont, säg inte att mamma har smittat mig. Mår lite bättre nu iallafall och har precis fixat klart mig för jobb. Sitter och tänker på fredagens bravader och hur kul vi hade och så sitter jag och längtar till alla 3 helger jag har framför mig. Nästa helg rullar lönen in och bara det är något att jubla för. Helgen efter det blir det utgång med tjejerna från jobbet och restaurangfest och helgen efter det är det valborg och uppsala med camel och massa annat härligt folk står på schemat. Micket att se fram emot just nu :D Ska ta 4 bussen till vässan så är framme ungefär vid 5, får sitta och dricka vårat ljuvliga kaffe ett tag helt enkelt! :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!