seriöst

Ja! Så var sömnproblemen tillbaka. 2 timmar blev det den här natten. Nej men helt seriöst är dom tillbaka hoppar jag från en bro typ. Sist varade det i en månad, ibland somna jag ett par timmar men för det mesta somnade jag aldrig. Pallar verkligen inte det också. Har svårt att somna som det är med alla tankar flygandes i huvudet. Hoppas verkligen att jag somnar på bussen så kanske jag blir något piggare till lunch. Man vill verkligen inte vara trött en lördagslunch, tro mig. Och jag kommer väl antagligen få ha 3/4:an och då lär det inte bli en lugn stund. Fan vad jag hatar den där jävla 3/4:an alltså, ursäkta mig men så är det! Mitt morgonhumör ni vet, så underbart :) Japp, men prick 11 är det i allafall kafferep på 301 med Nathalie, inte en minut senare. Hoppas hon kommer nu som hon sa! Åh hoppas Tobbe jobbar idag också, det var aslänge sen vi jobbade ihop känns det som + att han garanterat kommer få mig lite piggare och på bra humör när han sätter igång med galenskaperna haha. Ni förstår inte vad jag kan garva alltså! Yeah yeah.. vet inte hur jag ska hitta orken men ikväll blir det en fanny och andreas kväll rakt av ba! Så vi hörs väl imorgon.. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!