sunshine

Hey you :) Vilket väder vi har, sverige leverar. Stort! Dagen började med en massa lägenhets-letande och viktiga samtal. Sen satt jag på mig bikinin, smörjde in med med olja och satt mig på balkongen och stekte i flera timmar. Och det syns skapligt mycke i fejset nu kan jag meddela. Vid 6 gick jag och mötte Camilla vid tåget så gick vi till affären och handlade grejjor. Sen gick vi hem och grillade med mammsen och drack ett glas vitt på balkongen. Skaplig måndag i April, eller hur!? :) Nu sitter  vi här och pratar mellan allt och himel och jord men vi ska snart lägga oss och kolla på film. Imorgon börjar dagen med en lång promenad upp till vattnet och sen hem för kaffe och frukost på balkongen och ännu mer solning, älskar fan livet! :) Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!