vår

Vilken underbar dag :) Började med jobb till klockan 2 sen gick jag, fanny, sofie och ante till kajen för mat och en massa massa snack och garv. Satt där till ungefär halv 5 tills det började bli lite kyligt så vi gick tillbaka in till stan och jag och ante drog till jobbet igen som jobbade kväll och hade springpass. Kvällen var jätte lugnt men det var roligt, dock var jag så otrligt trött så det var svårt att hålla humöret på topp hela tiden. Nu är jag i allafall hemma och ska ta en snabb dusch och sen hoppa i säng. Skönt, behöver sova! Imorgon trillar lönen in så ska in till stan till lunch ungefär tror jag och gå på en liten shoppingrunda med Fanny och Ante tills vi börjar jobba klockan 6. Hoppas solen lyser imorgon igen för jag mår så jävla bra då, allt känns hundra gånger enklare. Läste om att det var en massa som fick "vår-deprission" på aftonbladet och dom människorna förstår jag mig verkligen inte på haha, då är det nått gaaalet. Jaja, vi hörs imorgon, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!