vi går inte längre mot ljusare tider, det är ljusare tider

Holla at ya! Haha sjukt trött. Gårkvällen blev riktigt lyckad. Först jobb till 21 och sen lite fix och trix i omklädningsrummet för att sen möta upp Thilda på Varda 21.3o där vi hade bokat bord för att fira hennes 21årsdag lite i efterskott. Hade jätte trevligt där, god mat, gott vin, trevliga människor och en massa massa catch up. Man hinner ju inte ses allt för ofta om man säger så. Efter Varda drog vi vidare till tabazco för något att dricka och självklart träffade man en hel del trevliga människor :) Sen gick vi vidare till Pitchers där Tobbe och hans vänner befann sig så satt vi där och drack och snacka lite med dom, länge sen jag träffade grabbarna känns det som så det var trevligt :) Sen kände vi för att gå vidare och dom hakade på, då gick vi till Å. Och där träffade jag han, min engelsman. Det var så på tiden att vi fick prata med varandra på riktigt och det gick faktiskt awsome, utan tolk, tro det eller ej ;) Älskar när någons insida speglar en helt annat bild av utsidan, det är vackert. Vid stänging ramla vi hem i våra klackar och efter en dryg halvtimme kom Ludvig och Gurra, lagomt dyngraka och sällskapade oss en timme eller så. Dom berättade om deras äventyr och deras kväll osv. men sen var det läggdax och då skicka vi ut dom haha :) Jobbet idag kallade runt klockan 13, inte alls så jätte sugen på det om ni förstår men det gick bra. Nu är jag äntligen äntligen hemma och ikväll står grillning på schemat. Mamma och Mormor håller redan på för fullt. Ska bli gott med mat. Ska bli skönt med ett bad. Och jag saknar min säng som aldrig förr. Nu har jag rätt många lediga dagar framför mig men om allt som är planerat sker, sker det en hel del. Kul :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!