you make me smile

Saker som gör en sketen tisdag lite bättre

1. Mormors kommentarer, kan dra ett par exempel

Dom pratar om rymden på radion och dom säger;
"jag hade absolut tackat ja till en resa till rymden"
mormor - Pff.. ja tror det skulle bli långtråkigt
jag - Haha.. Vadå, så du skulle inte tacka ja till en resa till rymden då? :P
Mormor - Nej, vafan ska ja göra där upp..
jag - hahaha.. ajja :P

Eller när vi sitter i soffan och telefonen ringer och jag kollar på henne och hon säger;
"jag sitter och väntar tills om det ringer en gång till så jag vet om det är dörrklockan eller telefonen"
Jag - hahaha.. det är telefon.

2. Oväntande sms, av en oväntad person.. :)

Nu är det matdax och tvdax och sen ska jag faktiskt ut en liten sväng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!