Bara ett par dagar kvar nu..

På onsdag är det back to normal igen. På något sätt vill jag säga "det ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten" för det känns faktiskt lite så. Självklart är det ännu skönare att bara glida runt, absolut. Men när man vet att man inte har råd att göra det hela livet så kan man inte se det på det sättet. Men jag saknar faktiskt alla jobbisar, alla asgarv, alla tokigheter, alla roliga och mindre roliga gäster, stressa lite, springa arslet av sig osv. Vi får väl dock se när man är lagom trött på det igen haha :) Nu sitter jag iallafall här och dricker morgonkaffet i vanlig ordning. Klockan 3 ska jag till frisören, ska verkligen bli hur skönt som helst och fräsha till håret. Nu står jag dock och tvekar mellan olika färger. Alltså om jag ska göra lite mörkare slingor i hela håret eller om jag ska göra lite ljusare slingor. Mörkt är ju jag, jag trivs bra i det och det är lätt att underhålla. Men ljusa slingor är jag sjukt sugen på och det var det jag hade tänkt från början. Alltså inte blonda slingor, utan några nyanser ljusare än vad jag har. Men om det blir ljust så kostar det en hel del att underhålla det. Kommer ju säkerligen gå på ett och ett halvt redan första gången, sjukt jävla dyrt är det. Men det var en av födelsedagspresenterna jag fick iallafall :) Ajja, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!