dan före dopparedan

Tja! Blev då ingen träning för mig imorse, det blev istället några öl för mycke igårkväll istället, haha. Först mötte jag iallafall upp Andreas och Johan på Cirkus och catcha up lite av allt och ingenting. Det var rätt booring till en början då det var jävligt mycke jobbsnack hit och dit haha. Men sen började det rulla in folk så som, Tom, Willy, Sunkan osv. och då drog det väl igång lite :) Vi satt där och hade kul åt alla kåta gubbar som alla var ute efter en och samma blondin. Det blev krig i slutet, bokstavligt talat! Vid 1 kastade jag och Andreas in handduken. Imorse ringde Ida och väckte mig och sa att hon var hemma från Norge och att jag kunde åka med hem till Sala så nu är jag hemma. Ikväll ska vi äta kräftor, som varje år dagen före julafton och sen tror jag att jag ska vara så jävla svensson som det kan bli och spela bingolotto, haha! Så jävla tråkigt så det nästan är lite kul. Vi hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!