powernap

Ser stjärnor just nu, somnade inte i normal tid igår. Kom upp till jobbet helt okej ändå och nu skjutsade precis Alex hem mig, jätte skönt, kunde inte resa mitt feta arsle. Jobbet gick bra, hade askul. Skit konstig dag dock, kändes som jag hade någon dragningskraft till var och varannan person. Alla skulle krama mig, skratta med mig, skämta med mig, du-är-så-söt:a mig osv osv. men det var ju najs, gör än ju inget annat än glad, dock lite förvånad när en gubbe var inne på sin andra kram. Ska faktiskt ta en liten tupplur nu tror jag, fast först ett bad, så somnar jag fint efter det. Ska faktiskt ut och dricka öl med grabbarna senare tänkte jag säga haha, det lät som om jag vore en dude too. Men ja, damberg och killarna så kommer Sofie och sveper en efter jobbet också, det blir så bra så! Tror jag ska boka en liten resa till Oslo första januari i ett par tre fem dagar, tills jag vill hem, hänga med Ida och alla saknade! Sen äre bara tjugo dagar kvar till London då, året kommer ju börja bra iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!