Today´s



Jeansväst från JC, Stickat secondhand och världens bästa strumpbyxor från Rut.Mfl.

Jisus, helt slutkörd efter dagens aktiviteter. Efter sjukhuset så åkte jag ännu än gång ner till stan och in på jobbet för lite shitchat och självklart ännu en till kaffe. Jag har fått ett nytt namn, dom kallar mig nu mera "den hemlösa", känns skit bra!!! Väntade på att Sarah skulle sluta skolan och sen började julklappsshoppingen. Hade inte köpt en enda julklapp så det var bara att sätta igång. Hittade iallafall allt jag ville, hoppas dom blir glada :) Drog hem till mormor när jag kom till Sala och slog in allt. Det började skit bra. Jag slog in en kartong, snörade runt skiten, skrev "God Jul Marcus, önskar Fanny" och själva julklappsjäveln ligger bredvid? Hur fan lyckas man göra något sånt? Sen kan ni ju föreställa er själva hur resten av paketen gick att slå in :) Värst av allt var nog att mormor satt och kollade på Ernst Jul och jag ville bara skjuta huvudet av karln...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!