Tryck ner mig lite mer, gräv lite mer i mig! Jag kämpar, sliter, svättas..

Guten morgen! Nu flyger grisarna igen men tro det eller ej så är jag faktiskt rätt sugen på att jobba idag. Ingen aning om varför men det lär ju vara bättre det än motsatsen. Den människan jag har svårast att förstå mig på just nu är fan mig själv. Känner mig nästan lite schitzo emellan åt. Ah iallafall så är det jobb fram till 22 ikväll. Det som drar mig egenom den här dagen är nog lyckan av att jag har en hel ledig helg framför mig :) Imorgon ska vi fira Sofie som fyllde 23 igår med middag och party! Ser jag fram emot. Sen äre fan lugna gatan fram till London i Januari. Jag är KUNG i baren så det är lika bra att stanna hemma och klappa på plånboken istället. Vintage! Klääääder. Ni förstår inte lyckan innom mig tror jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!