Uppe på benen igen!

Fyfan vad skönt. Igår, eller.. ja igår var det. Ja då slutade jag två och sista halvtimmen stod inte allt rätt till, fyfan vad jag mådde. Sen spydde jag som en räv resten av dagen, trodde jag skulle bli/att jag var magsjuk. Antingen var jag det i typ ett halvt dygn eller så var det magkatarren som bad mig dra åt helvette med mina äckligt dåliga matvanor ect. Nu mår jag iallafall mycke bättre, eller bra helt enkelt. Var hemma hos mormor tidigare idag och käkade middag och så besökte jag solstudion ännu en gång. Vill känna mig brun och fräsh till helgen då jag är ledig och ska spendera lördagen troligvis i sthlm med Sarah och på kvällen ska vi äta middag på Tabazco ett gäng tjejer för att "vinka av" Yamila som drar iväg till Argentina i en månad. Det kommer bli jätte mysigt, sen blir det väl antagligen en rejäl utgång på det om jag känner oss rätt. Ser jag faktiskt fram emot.

Har tagit tag i massa skit idag också. Ringt runt om massa lägenheter. Tagit tag i skattepengarna från Oslo som jag bara lagt på hyllan. Som om jag är från en helt annan planet och inte är ett dugg beroende av pengar. Men nu är jag rätt tacksam över att jag inte fixat det tidigare för då hade dom väl antagligen vart borta vid det här laget haha. Nu blir det gymkort så jag kan göra av med allt överskottsenergi jag föddes med och kanske lite överskottsfett också för den delen haha.

Nu ska jag göra mig redo för sängas och sen slå på någon film. Är i vanlig ordning inte ett dugg trött. Det nya nu är att jag somnar en mickrosekund (Läs: tio minuter) och sen är jag klarvaken och känner mig utvilad. Jag är skum. Som fan. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!