dagar som denna

Idag har jag ett sånt här pass som får mig att vilja slita av mig håret. Först jobbar jag från halv 12 till 14. Sen är har jag lunch/är ledig fram tills klockan halv 6. Det är alltså tre och en halv timmes väntan på att få börja jobba igen. Och nej, jag kan inte åka hem för det hinner jag inte. Sen jobbar jag från halv 6 till 21, alltså 3 och en halv timme. SEN måste jag vänta i en och en halv timme på min buss som går 22.17. Alltså haha, jag kan inte göra mer än att garva bort det. Så om vi räknar från morgonen när jag åker klockan tio tills när jag kommer hem klockan 23.oo, då har jag alltså i stortsätt vart på jobbet i 13 timmar och jobbat 6 utav dom :) Då drar man in cash! ;) (not). Det var ungefär mitt sätt att beskriva min otroligt stora längtan tills ja har en lägenhet i västerås. Ska fan fixa en massa sånt på onsdag (då natta har tagit mitt pass, för att jag egentligen skulle gått ut med tjejjerna från jobbet då och firat min och fannys namnsdag haha). Så är ledig onsdag. Och trummmvirvel, jag har kollat fel på schemat och är ledig torsdag också :D Två dagars ledighet, det kommer nästan lite tårar haha! Nej men fan vad nice och åh, ja vet precis vad jag ska göra hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!