det är inte lätt att ligga på topp

Jag - Nej det kan ju fan inte vara lätt att vara fotbollsprofs inte!

Thilda - Nej, pengar och kändisskap kan ju knäcka vem som helst, så är det ju!

Jag - Ja tänk att ha så mycke pengar att man inte vet vad man ska spendera allt på, skulle må psykist dåligt.

Thilda - Han kan väl ge bort lite till oss... om det är så jobbigt ;);) han köpte nyss en ny bil ju en sprillans svart audi R8 - typ 1,5 mille..

Jag - Ja, jag kan lätt ta den. Inte för att jag har körkort men jag skulle nog kunna leva med att bara kolla på den..

Thilda - Eller hur, han köpte nyss en lägenhet att ha i London också, vi är iallafall välkommna!


Älskar min och thildas seriöst oseriösa konversationer på facebookchatten. Ironin flödar jämt och ibland glömmer vi bort att vi är helt oseriösa när vi pratar med varandra. (fast det är dock sant, bara det att vi driver lite om hur jobbigt det måste vara att vara stenrik). Dock tror jag att jag är det.

Mamma - Ja men har du pengar til lett nytt busskort nu då?

Jag - Mja, det tror jag i allafall, inte shoppat så mycke kläder denhär månaden.

Mamma - Nej verkligen inte, minst 8 tusen måste ju gått till enbart kläder och det vet du också!

(mormor sätter kaffet i halsen och går in i köket)

HAHA, ja vet att hon egentligen bara ville ruska om mig och typ börja slänga kastruller runt omkring sig men hon höll sig ;)

Alltså jag är sjuk. Nu ska jag börja spara pengar. Från och med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!