:)

Hade liiite svårt att komma upp imorse, var sjukt seg men nu är jag på as bra humör och ska göra den här dagen till en bra dag :D Den har redan börjat asbra för jag kollade min mejl och har fått rabatt kort på kandee shop och hennes linnen är to die for! Åh, ska va på så bra humör idag, hoppas alla andra är det också! :) Nu ska jag dricka kaffe och fixa mig, gott! Guuuuud jag kollade på termometern och såg minus 36 grader och hoppa av stolen och tänkte "nej nu fan får han ge sig" men sen var det ett vackert litet kommatecken där imellan så idag är det bara - 4, yey haha :) Måste skynda mig lite för måste packa kläder och sånt till ikväll också! :) Och hela natten har jag drömt om min tatuering som jag vill göra, jag är fan as sugen på det nu. Kanske ska ta tummen ur röven och besegra min rädsla och göra den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!