Ny kategori



Under denna katergoi kommer jag lägga in kläder som finns i min garderob och först ut är en massa leggins. Jag är en sucker på leggins i alla dess färger och mönster. Dessa är dom jag avänder flitigast.



1. Leggins med snörning på benen. Kommer ifrån GinaTricot.
2. Leggins med zebra och leopardmönster. Kommer från BikBok.



1. Sammetsleggins. Kommer ifrån Vila.
2. Gråa leggins med skinndetaljer. Kommer ifrån GinaTricot.



1. Militärgröna leggins med bruna skinndetaljer. Kommer ifrån MQ.
2 Ljusgråa leggins med mörkgråa detaljer (egentligen ett underställ haha). Kommer ifrån Fretex.



1. Gråa leggins med tunna skinndetaljer. Kommer ifrån GinaTricot.
2. Ormskinnsleggins. Kommer ifrån GinaTricot.



1. Skinnleggins. Kommer ifrån GinaTricot.
2. Glittriga leggins. Kommer ifrån Rut mfl.


Haha sådär. Och det där var bara dom legginsen jag använder som mest. Nu undrar ni säkert om jag tar på mig jeans någon gång? ;) Men jaa.. klart. Fast det är så grymt skönt och snyggt med ett par leggins. Tänkte dock skriva att är det något par utan legginsen ni blev sugna på så hör av er, jag är inte omöjligt och säljer gärna ett par eller två för att köpa lite nytt också.



Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : ne ledig hela helgen :D jjaaaa PARTA de låter toppen.

ne? varför puss

2011-02-01 @ 22:45:47
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!