samma visa varje gång

Jag blir då alltid sjuk när jag är ledig. Det är väl lite tur i oturen skulle man kunna säga men det är lixom samma sak varje gång. Kanske för att jag slappnar av lite och inte går på högvarv hela tiden? Vaknade i allafall upp med fetaste halsonten :( Fuck, det kan ju ta ett tag innan det gå över och mina halsmandlar dom har en förmåga att svälla upp utan den mista sjukdom. Ah, och in my ass att jag vågar ta ur mina halsmandlar nu när Andreas gjorde det för ett par veckor sen och var bokstavligt talat helt död i drygt två veckor. Och jag skulle då aldrig kollat ner i hans hals för den synen kommer jag aldrig att glömma haha. Så sitter han där nöjd och säger "men fanny, du borde också göra det, jag ska beställa tid åt dig, det fixar du" haha allt för att jag ska känna samma smärta, jag lovar haha! Nej så idag blir det kureringsdag. Tänker inte byta ut kaffet till Te och sånt skit men ja, bada lite, kolla på film, smörja in mig så jag känner mig fräsch för i vilket fall som helst så står det jobb på schemat i morgon och jag är så grymt trött på att min hals sätter käppar i hjulet på mig så jobb blir det! Och om ni hittar någon blekare än mig är den välkommen att gå bredvid mig fram till tisdag nästa vecka då min lön kommer. Jag äger fan 3kr och tror jag gjort det i drygt två veckor snart, ah med lite hjälp då. Men jag behöver fan sola nu, jag behöver göra mina naglar, jag behöver gå till frisören, jag går under snart? Blöööö.. allt rasareda lixom denna månad. Känns lixom som jag går runt en vecka efter "bäst före datumet" på mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!