sj eller vl, ja det är frågan

Sitter och funderar på om jag ska åka buss eller tåg imorgon. Det är som att välja mellan att hamna i diket eller stå där på perongen ännu en gång och läsa "tåget är inställt, ersätts med buss" och så hamnar man i diket i allafall. Måste i vilket fall som helst åka in tidigare och uträtta några ärenden på stan osv innan jobbet. Börjar 18 och slutar 21, soft kvällspass men saknar dock jobbet lite efter två dagars ledighet så det skulle suttit fint med en långpanna. Men jag ska inte klaga nu när jag verkligen fått vila ut mig, det har vart awsome :) Men på något sätt blir jag så rastlös när jag inte har gäster runt omkring mig att prata av mig med haha. Och jobbarkompisar man kan skratta med och flumma med. Eller den där enormt dryga aik-trubadur skivan som går på repeat dagarna långa. Eller tobias skämt, han kan bara ett och det lyder "heter din mamma Ann?". Ah då förstår ni fan hur rastlös jag blir. Nu ska jag i allafall lägga mig i min nybäddade säng med lite glass och havregrynsröra (asagott) framför den nya filmen Burlesque. Kollade på the town häromdagen som var så sjukt bra, kommer nog kolla på den igen snart. Och igår såg jag Love and other drugs, den var lite småseg i början men blev riktigt bra mot slutet. Och idag kollade jag faktiskt på i rymden finns inga känslor, för typ tredje gången och man garvar faktiskt ännu mer åt skämtet när man hört dom fler gånger, så jävla störd film haha. Jaja, sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!