paint me a perfect picture and make sure that you cross the line

Panic at the disco! Det är riktigt konstigt att man aldrig har något att sätta på sig även fast man har kläder så det räcker och blir över. Försöker tänka tillbaka på tidigare kvällar, försöker skapa en outfit i mitt huvud som jag skulle trivas i ikväll, men nej. Det är svart framför ögonen. Ingenting är snygg och mina senaste inköp är antingen redan använt eller så har jag inte bestämt mig för om det är snyggt än och måste låta det hänga en månad till. Fan vad svårt det blev nu. Funderar typ på att gå heltsvart med en mocka kvaj och en fet kuvertväska. Känns ju som jag i allafall. Åh, vad svårt det blidde. Och jag kanske borde vara stressad? Ska ta 4 bussen till stan så ska vi äta först och sen gå till systemet och shoppa lite och efter det hem till fanny och köra :) Jaja, allt löser sig ju, det brukar göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!