your perfect, to me

 

Såhär ser jag ut nu efter en hård arbetsdag, döda mig långsamt. När jag kom till jobbet idag så hade kaoset redan börjat, fick gå upp typ tjugo minuter innan jag började för det behövdes. Sen kom högsta chefen typ också och kollade så allt stod rätt till och att vi gjorde allt rätt, då blev man lixom nervös över det samtidigt som man hade arlset fullt med jobb. Men jag fick sjukt mycke beröm av Sofia och typ fem kramar och "tack för att du finns" idag så jag gjorde nog ett bra jobb iallafall :) Skulle egentligen bara jobbat till fyra men ställde upp att jobba kväll också för att en vän inte mådde så bra och att stressa sönder och vara trevlig när man absolut inte vill det är typ det värsta som finns så självklart man ställer upp lixom. Så det blev ett springpass istället. Gick först med Tobbe på stan för han hade också springpass, vi skulle köpa en iphone till mig men sen kom jag på att jag söp bort mitt legg i helgen (vet vart det är dock) så det blidde ingen idag tyvärr. Sen keka han lite kebab och sen gick vi och fikade på cornetto och då var Alex med också. Efter det mat på jobbet och sen var kaoset igång igen haha. Det var sjukt mycke folk ikväll men jag och Sarah kirrade det där galant! Skrattade och hade det skojj! Imorgon är jag ledig, det ska bli så jäkla skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!