det blir inte alltid som man tänkt sig

I fredags så åkte ju somsagt jag och camlla in till stan för en tjejdag med shopping osv. Jag hittade en hel del, men det jag är mest glad över är Acne jeansen och en militiärgrön lite längre vårjacka. Båda sakerna är to die for helt klart. Är riktigt nöjd över ett par bruna kängor också. Sen hitta jag självklart lite annat smått och gott också.

Efter en hel dag på stan gick vi hem till Andreas och softade där han och emma låg hemma och var sjuka. Men jag och camilla fixade oss för utgång osv. så om jonas och hämtade upp oss. Väl hemma hos jonas kom även Martin och Micke dit. Vi alla började städa och sen så blev det tacopaj och en massa spelande av "med andra ord". Alltså det spelet är så jävla roligt ibland alltså. Det kunde låta såhär tex:

jag (ska förklara) - en stad i skåne
jag - eller aah jag tror den ligger i skåne...
jag - OJ eh hahaha... det finns på en höskulle tror jag..
jag - hahahahahahahaha (kunde inte sluta garva så alla andra började asgarva)
dom - Men vad är ordet då?!?!? haha
jag - HALMSTRÅ.. hahaha

Eller jonas som förklarar ordet, Bamse som "en stark gud, förr i tiden". Haha, det var fan sämsta. Sen åkte vi iallafall ner till stan och tog en drink på Tabazco där det var jätte trevligt. Sen gick vi vidare till Bmb och där slutade väl kvällen för mig. Det började typ sticka som knivar i magen på mig och jag kunde knappt gå rakt. Så efter tio minuter ungefär så behövde jag lämna dom andra för att gå hem och försöka sova. Dagen efter så var samma känsla tillbaka om inte värre så mamma och mormor fick komma och hämta mig i västerås för kunde knappt gå och kom inte till bussen. Sen ringde vi sjukhuset osv. så fick jag medicin som dom hoppas på ska hjälpa mig, annars blir det akuter imorgon.

Jag har försökt att sova hela dagen så jag slipper smärtan men nu behövde ja äta lite yougurt och sådär. Hoppas ja somnar om alldeles strax för jag har fan ont som fan nu igen. Hörs


det finns bara en som dig och det är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!