fuck you right back

Åh, måste bara få klaga sönder för den här dagen kan dra och aldrig mer komma tillbaka. Vet dock inte varför jag känner så, men luften gick ur mig runt 11 imorse. När jag kommer till tåget så är det inställt. Någon dag ska jag förklara hur mycke jag hatar SJ, om det nu går. Bussen som ersätts är ungefär 20 minuter försenad. När vi är i Ransta (kvart i 12, då jag egentligen skulle vart framme för en kvart sen) ja då sätter sig busschaufören och läser tidningen i fem minuter? Vem gör så? När vi väl är framme i västerås. 20 minuter över 12, parkerar bussen så långt ifrån station den kan komma. Vem gör så? Väl på jobbet en halvtimme sen så är det typ kallabalik. Har vart tjurig hela dagen och det är inte över än. Vill bara gå och lägga mig och vakna imorgon. Solade i allafall efter jobbet så nu ska jag ta ett bad och hoppas på att humöret vänder en aning iaf. Är ledig tisdag och onsdag, tråkigt tycker jag. Frida skulle iaf ringa mig och säga om jag behövdes eller inte, hoppas det. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!