Have you ever noticed the saddest person always has the most beautiful smile?

För jag är lycklig hela långa veckan ut! Har verkligen garvat sönder hela dagen idag också, mest åt mig själv för att jag är hysteriskt rolig! Haha nej skojja bara, men det är väl för det mesta jag som livar upp stämningen för att jag blir så jäkla uttråkad när vi ligger och solar. Idag körde jag ett liggande träningspass för härskapet! :) (som tydligen såg väldigt roligt ut) Sen körde jag skrattleken och lg och as-fejk-garva tills både jag och alla andra garva hysteriskt! Ja..roa mig det kan jag. Har också gjort lite normala grejjer som att läsa cosmopolitan, tog reda på vilken sexställning alla var (scary?) (enligt cosmopolitan då) själv var jag "du ovanpå" bra saker att veta lixom!! Har även färgat ögonbrynen och bestämt mig för att jag passar i keps och tänker därför införskaffa mig en till mina jag-ska-se-ut-som-jag-ska-till-golfbanan-dagar. Ikväll grillade vi och så har vi spelat kort, jag vann! Nu ska jag slå på en film och be en solbön. Imorgon vaknar jag till ett samtal från Elin så draer vi vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!